Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!Polityka cookies

Szum-Truck

PL EN RU DE


+48 500 062 187

szummar@interia.eu

A+ A A-

Platforma typ XS

Platforma stalowa specjalna typ XS

Absolutnie innowacyjne nadwozie do transportu samochodów!

Projekt w trakcie badań.

 

Chroniony patentem pomysł, oparty na transformacji pojedynczego pojazdu w zespół pojazdów (ciągnik – naczepa)!

Całość zabudowana jest na sprawdzonym, 3,5-tonowym podwoziu IVECO Daily.

Jako pojedynczy pojazd o DMC <3500kg może być użytkowany przez kierowcę z prawem jazdy kategorii B.

Nie ograniczają go wówczas:

  • limity prędkości, jak dla samochodów ciężarowych lub zespołów pojazdów,
  • normy czasu pracy i wymagane kwalifikacje kierowców,
  • wyższe opłaty na płatnych drogach.

Pojedynczy pojazd ma znacznie ograniczoną ładowność, ale pełni wówczas jedynie funkcję dojazdową. Funkcję transportową, po transformacji, wykonuje zespół pojazdów.

Jako zespół pojazdów o DMC <7000kg może być użytkowany przez kierowcę z prawem jazdy kategorii BE.

Nie ograniczają go wówczas:

  • limity prędkości, jak dla samochodów ciężarowych powyżej 7,5t,
  • normy czasu pracy i wymagane kwalifikacje kierowców,
  • wyższe opłaty na płatnych drogach, jak dla samochodów ciężarowych powyżej 7,5t.

 

Ładowność takiego zestawu to co najmniej 3500kg!

Konwersja pojedynczego pojazdu 3,5t w zestaw 7t odbywa się bardzo szybko. Może być wykonywana „ręcznie” lub z pomocą urządzeń wspomagających (elektrycznych lub hydraulicznych)pl

P XS 4000

TYP

XS

ŁADOWNOŚC NOMINALNA kg

4000

WYMIARY GŁÓWNE

Długość, mm

5000 - 5200

Szerokość, mm

2200

ZALECANE PODWOZIA

Dopuszczalna masa całkowita (DMC), kg

3500

Maksymalna wielkość kół

16’’

Inne zalecenia

Wskazanym jest pneumatyczne zawieszenie tylnej osi

Zabudowa dedykowana na IVECO Daily 40C17

KONSTRUKCJA PLATFORMY

Platforma wykonana jako samonośna naczepa łączna z podwoziem (ciągnikiem).

Ręcznie wysuwane najazdy.

Wykonana ze stali konstrukcyjnych o podwyższonej wytrzymałości.

Zabezpieczona antykorozyjnie warstwą cynku.

Posiada znak CE (zgodny z normami Unii Europejskiej).

Podłoga:

Panelowa konstrukcja podłogi, wzmacniana miejscowo żebrowaniem.

Miejscowe pokrycie antypoślizgowe w kolorze czarnym.

Płaszczyzna podłogi w przedniej części pozioma; w tylnej części, przełamana i obniżona w kierunku podłoża.

Wyposażona w stalowe najazdy o długości umożliwiającej bezproblemowy załadunek nisko zawieszonych samochodów; minimalny kąt natarcia wprowadzanych samochodów: 12° – 13°.

Ściany boczne:

Od wewnątrz, na całej długości, wyposażone w uchwyty dla pasów transportowych.

Z zewnątrz wykonane z pojedynczego panelu, zabezpieczonego kątownikiem aluminiowym;

lakierowanie w kolorze żółtym (RAL 1032).

Bariera:

Bariera przednia stalowa z logo producenta; lakierowanie w kolorze żółtym (RAL 1032).

Wysokość od podłogi: 550mm.

Hak kulowy Ø50; mocowanie przyczepy transportowanej na platformie.

Odbojniki gumowe; zabezpieczenie zderzaka przewożonego samochodu.

Oświetlenie robocze – 2 reflektory.

Wciągarka elektryczna

Minimalny uciąg na pierwszej warstwie liny: 3000 kg.

Osprzęt:

  • lina 30 mb × Ø10 mm – stalowa z atestem.
  • rolkowa prowadnica liny.

Standardowe wyposażenie platformy:

Blokady pod koła regulowane wzdłużnie i poprzecznie.

Skrzynka narzędziowa, po prawej stronie samochodu.

Standardowe wyposażenie skompletowanego samochodu

Sprzęg łączący ciągnik i naczepę.

Lampy zespolone tylne.

Lampy pozycyjne i obrysowe.

Lampa zespolona z napisem POMOC DROGOWA lub ASSISTANCE

Błotniki tylne z chlapaczami.

Boczne osłony przeciwnajazdowe (tzw. „antyrowerowe”).

Tylna belka przeciw najazdowa.

 
 
SZUM-TRUCK Marek Szumielewicz i Wspólnicy Spółka Jawna Parszów, ul. Staszica 2A, 27-215 Wąchock