Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!Polityka cookies

Szum-Truck

PL EN RU DE


+48 500 062 187

szummar@interia.eu

A+ A A-

Holowniki

Holowniki miejskie

Holownik miejski Nissan Navara D40 i D231

Holownik miejski ISUZU D-Max

 

Opis zabudowy:

Auto po zabudowie umożliwia holowanie samochodów osobowych oraz lekkich dostawczych. Standardowe wyposażenie zabudowy pozwala także na przewóz motocykli i odholowywanie przyczep.

Główne zalety zabudowy to:

  • niska wysokość, pozwalająca na bezproblemową pracę w garażach podziemnych,
  • lekka konstrukcja,
  • dobre własności jezdne i manewrowe (zbliżone do samochodów osobowych),
  • dopuszczalna masa całkowita (DMC) poniżej 3500kg.

Parametry i wyposażenie zabudowy:

 
  • czterofunkcyjne, sterowane elektrohydraulicznie ramię holownicze, wykonane ze stali o podwyższonej wytrzymałości – sterowanie bezprzewodowe (8 kanałowe radio),
  • lekka aluminiowa nadbudowa, dopasowana profilowo do kabiny samochodu – zamykany z pomocą rolet schowek na akcesoria, dostępny z obu stron auta,
  • malowanie nadbudowy w kolorze kabiny samochodu lub malowanie całego samochodu w kolorze żółtym (RAL 1032 lub RAL 1021),
  • wzmocnione, samopoziomujące, pneumatyczne zawieszenie tylnej osi (instalowane w zastępstwie resorów),
  • wzmocnione obręcze kół z   oponami o zwiększonej   nośności (> 1300kg),
  • błotniki tylne z tworzywa z chlapaczami,
  • 2 wózki transportowe (używane do kół holowanego samochodu w przypadku zablokowanych hamulców lub układu napędowego, waga wózka ~20kg),
  • balast mocowany w przednim zderzaku (dodatkowe dociążenie przedniej osi),
  • mocowana z tyłu wciągarka elektryczna o uciągu około 2250kg (na pierwszej warstwie liny),
  • gniazdo i kable rozruchowe 12V,
  • akcesoria do transportu motocykla,
  • zaczep kulowy ø50 do holowania uszkodzonych przyczep,
  • kamera tylna

Masy i obciążenia 

  • pionowe obciążenie wysięgnika, ograniczone dopuszczalnym naciskiem tylnej osi: 700-800 kg,
  • pionowe obciążenie wysięgnika, ograniczone wydajnością układu hydrauliki roboczej: 1100 kg.
  • maksymalne, techniczne, pionowe obciążenie wysięgnika: 1800 kg.
  • maksymalne, techniczne, poziome obciążenie wysięgnika: 2500 kg.
  • maksymalna masa holowanego pojazdu: 3500 kg.

Podstawowym wyposażeniem samochodu jest wysięgnik holowniczy z pomocą którego łączony jest z pojazdem holowanym (niesprawnym lub uszkodzonym); wysięgnik posiada niezbędne funkcje i akcesoria umożliwiające holowanie poprzez:

 

  • uchwycenie i uniesienie osi holowanego pojazdu (dot. samochodów),
  • uchwycenie dyszla holowanego pojazdu (dot. przyczep),
  • uchwycenie i uniesienie koła holowanego pojazdu (dot. motocykli trójkołowych),
  • uchwycenie i uniesienie całego holowanego pojazdu (dot. motocykli jednośladowych).

 

 

 
SZUM-TRUCK Marek Szumielewicz i Wspólnicy Spółka Jawna Parszów, ul. Staszica 2A, 27-215 Wąchock